Reders schuiven zwavelrekening door

Containerrederijen schuiven de rekening van de hogere brandstofkosten als gevolg van de invoering van de Europese zwavelrichtlijn door naar de verladers.

Die conclusie valt te trekken uit een inventarisatie van de Low Sulphur Surcharges (LSS), die een aantal grote deepsea- en shortseacarriers tot nu toe hebben aangekondigd.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reders schuiven zwavelrekening door | NT

Reders schuiven zwavelrekening door

Containerrederijen schuiven de rekening van de hogere brandstofkosten als gevolg van de invoering van de Europese zwavelrichtlijn door naar de verladers.

Die conclusie valt te trekken uit een inventarisatie van de Low Sulphur Surcharges (LSS), die een aantal grote deepsea- en shortseacarriers tot nu toe hebben aangekondigd.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu