Havenbedrijf Rotterdam: ‘Dit nooit meer’

Havenbedrijf Rotterdam vindt dat een wekenlange stremming van de Rijn als gevolg van een ongeval zoals met de zwavelzuurtanker Waldhof ‘nooit meer’ mag gebeuren.

De havenbeheerder vindt dat de betrouwbaarheid van de Rijn en binnenvaart als belangrijkste achterlandverbinding van de Rotterdamse haven in het geding is door de stremming

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

Schepen worden ook steeds groter ja.En de kans dat een aanvaring komt op zulke stukken, word dus ook steeds groter.Want wachten doen we tegenwoordig vaak ook niet meer. want als we een uur te laat komen zit de bevrachter te schelden..en iedereen is bang dat ze hun werk kwijt raken dan.

Geplaatst door: Richi op

@Pietje,Men zou ook eens kunnen stoppen met steeds groter te bouwen, er is capaciteit genoeg.

Geplaatst door: hans op

ze moeten daar eens wat springstof gaan gebruiken en de vaarweg ruimer en veiliger maken de schepen worden steeds groter.vooral met hoog water gebeurt er iedere keer wat.het is daar gewoon uit de tijd met die supper lichten en dat wachten steeds op de plaatsen als er afvaart kom.een andere route is er ook niet je zit gelijk vast daar.

Geplaatst door: pietje chemietje op

Zozo, komen ze bij het Havenbedrijf ook tot leven??

Geplaatst door: Rico op
Havenbedrijf Rotterdam: ‘Dit nooit meer’ | NT

Havenbedrijf Rotterdam: ‘Dit nooit meer’

Havenbedrijf Rotterdam vindt dat een wekenlange stremming van de Rijn als gevolg van een ongeval zoals met de zwavelzuurtanker Waldhof ‘nooit meer’ mag gebeuren.

De havenbeheerder vindt dat de betrouwbaarheid van de Rijn en binnenvaart als belangrijkste achterlandverbinding van de Rotterdamse haven in het geding is door de stremming

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Schepen worden ook steeds groter ja.En de kans dat een aanvaring komt op zulke stukken, word dus ook steeds groter.Want wachten doen we tegenwoordig vaak ook niet meer. want als we een uur te laat komen zit de bevrachter te schelden..en iedereen is bang dat ze hun werk kwijt raken dan.

Geplaatst door: Richi op

@Pietje,Men zou ook eens kunnen stoppen met steeds groter te bouwen, er is capaciteit genoeg.

Geplaatst door: hans op

ze moeten daar eens wat springstof gaan gebruiken en de vaarweg ruimer en veiliger maken de schepen worden steeds groter.vooral met hoog water gebeurt er iedere keer wat.het is daar gewoon uit de tijd met die supper lichten en dat wachten steeds op de plaatsen als er afvaart kom.een andere route is er ook niet je zit gelijk vast daar.

Geplaatst door: pietje chemietje op

Zozo, komen ze bij het Havenbedrijf ook tot leven??

Geplaatst door: Rico op