In de voorste vrachtauto een Oost-Europese chauffeur als verkenner,de rest volgt,lekker goedkoop en wachten op problemen.Transport en Logistiek Nederland maar zeuren over een tekort aan vakbekwame chauffeurs op termijn.
Het wordt tijd dat de vrachtwagenchauffeurs hun ogen openen en uit gaan kijken naar een andere baan. Is het niet de veel goedkopere oostblokker die ons baantje inneemt dan is het wel de automatisering die het zelfde met ons werk gaat doen.
Ook ingebruikname van de containerterminals op Maasvlakte 2 betekent gewoonweg vernietiging van banen. Dus ook geen werk voor de jongere generaties. Maar wel toename van de winsten van de bedrijven.
Havenbedrijf Rotterdam wil de goedkoopste haven van Noord west Europa worden. Hoe meer schepen er binnen varen hoe hoger de inkomsten van het Havenbedrijf Rotterdam. Hoe hoger de bonussen van de top van het Havenbedrijf Rotterdam.
De automatisering gaat maar door. Het wordt hoog tijd dat er loonbelasting en sociale verzekeringspremies geheven gaat worden op automatisering. Jongeren geen baan meer. Meer mensen in een uitkering. Uitkeringen worden verlaagd of uitkeringsduur wordt verkort omdat de totale premieinkomsten verlaagd worden door minder betalenden (werkenden). En bedrijfswinsten nemen toe. Bonussen voor de top van management nemen toe. Hoe minder mensen werken, hoe minder belastinginkomsten en sociale premies
In de voorste vrachtauto een Oost-Europese chauffeur als verkenner,de rest volgt,lekker goedkoop en wachten op problemen.Transport en Logistiek Nederland maar zeuren over een tekort aan vakbekwame chauffeurs op termijn.
Het wordt tijd dat de vrachtwagenchauffeurs hun ogen openen en uit gaan kijken naar een andere baan. Is het niet de veel goedkopere oostblokker die ons baantje inneemt dan is het wel de automatisering die het zelfde met ons werk gaat doen.
Ook ingebruikname van de containerterminals op Maasvlakte 2 betekent gewoonweg vernietiging van banen. Dus ook geen werk voor de jongere generaties. Maar wel toename van de winsten van de bedrijven.
Havenbedrijf Rotterdam wil de goedkoopste haven van Noord west Europa worden. Hoe meer schepen er binnen varen hoe hoger de inkomsten van het Havenbedrijf Rotterdam. Hoe hoger de bonussen van de top van het Havenbedrijf Rotterdam.
De automatisering gaat maar door. Het wordt hoog tijd dat er loonbelasting en sociale verzekeringspremies geheven gaat worden op automatisering. Jongeren geen baan meer. Meer mensen in een uitkering. Uitkeringen worden verlaagd of uitkeringsduur wordt verkort omdat de totale premieinkomsten verlaagd worden door minder betalenden (werkenden). En bedrijfswinsten nemen toe. Bonussen voor de top van management nemen toe. Hoe minder mensen werken, hoe minder belastinginkomsten en sociale premies