Opgeknapte Coentunnel 30 keer per week dicht

Te hoog beladen vrachtwagens veroorzaken 30 keer per week onnodige stremmingen bij de gerenoveerde Coentunnel, die sinds juli weer open is.

Voor de renovatie zorgden wekelijks vier tot tien te hoge vrachtwagens voor oponthoud bij de tunnel.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

Naar mijn mening is dit probleem voor een groot deel te ondervangen. Allereerst moeten de vervoerders meer zelfcontrole uitvoeren betreffende de hoogte van de voertuigen. Vervolgens zouden er extra
"detectiepoortjes" voor de laatste afslag voor te tunnel kunnen plaatsen met daarachter een bord die de chauffeur op zijn mogelijke overschrijding attendeert, zodat hij voor de tunnel de laatste afslag kan pakken. Het is een extra investering, maar we moeten ons de vraag stellen "wat k

Geplaatst door: Theo Lagendijk op
Opgeknapte Coentunnel 30 keer per week dicht | NT

Opgeknapte Coentunnel 30 keer per week dicht

Te hoog beladen vrachtwagens veroorzaken 30 keer per week onnodige stremmingen bij de gerenoveerde Coentunnel, die sinds juli weer open is.

Voor de renovatie zorgden wekelijks vier tot tien te hoge vrachtwagens voor oponthoud bij de tunnel.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Naar mijn mening is dit probleem voor een groot deel te ondervangen. Allereerst moeten de vervoerders meer zelfcontrole uitvoeren betreffende de hoogte van de voertuigen. Vervolgens zouden er extra
"detectiepoortjes" voor de laatste afslag voor te tunnel kunnen plaatsen met daarachter een bord die de chauffeur op zijn mogelijke overschrijding attendeert, zodat hij voor de tunnel de laatste afslag kan pakken. Het is een extra investering, maar we moeten ons de vraag stellen "wat k

Geplaatst door: Theo Lagendijk op