Ladingverlies Rotterdam door congestie

Rotterdam raakt deze maand zo’n 20.000 containers kwijt aan Antwerpen als gevolg van het besluit van de G6-alliantie om vier schepen af te leiden.

Dat bevestigen woordvoerders van de betrokken rederijen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Gewoon afwachten wat de rederijen van plan zijn komen ze terug naar Rotterdam of blijven ze in Antwerpen het zou niet de eerste keer zijn dat de rederijen alles verhuizen naar een andere haven dat is nog al gebeurd zelf in Antwerpen gewoon vna de eene goederbehandelaar naar de andere in eigen haven.

Geplaatst door: Philippe de Keyser op

Het betreft een tijdelijk verlies aan Antwerpen, want de TNWA (= Alliantie met APL (= NOL) & Hyundai & MOL) participeren in de neiuwe Rotterdam Gateway Terminal op Maasvlakte 2 (met DP). Dus dat pakket komt wel weer terug. Daarnaast ist PSA een Singaporees bedrijf, net als NOL (als reder APL bekend), met beiden Temasek als hoofdaandeelhouder… (Temasek = Investment Bank van Staat Singapore…)
Dus hiermee wordt een duidelijk signaal aan ECT & Hutchinson afgegeven: het moet veel bet

Geplaatst door: Stefan Leijdekkers op
Ladingverlies Rotterdam door congestie | NT

Ladingverlies Rotterdam door congestie

Rotterdam raakt deze maand zo’n 20.000 containers kwijt aan Antwerpen als gevolg van het besluit van de G6-alliantie om vier schepen af te leiden.

Dat bevestigen woordvoerders van de betrokken rederijen.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Gewoon afwachten wat de rederijen van plan zijn komen ze terug naar Rotterdam of blijven ze in Antwerpen het zou niet de eerste keer zijn dat de rederijen alles verhuizen naar een andere haven dat is nog al gebeurd zelf in Antwerpen gewoon vna de eene goederbehandelaar naar de andere in eigen haven.

Geplaatst door: Philippe de Keyser op

Het betreft een tijdelijk verlies aan Antwerpen, want de TNWA (= Alliantie met APL (= NOL) & Hyundai & MOL) participeren in de neiuwe Rotterdam Gateway Terminal op Maasvlakte 2 (met DP). Dus dat pakket komt wel weer terug. Daarnaast ist PSA een Singaporees bedrijf, net als NOL (als reder APL bekend), met beiden Temasek als hoofdaandeelhouder… (Temasek = Investment Bank van Staat Singapore…)
Dus hiermee wordt een duidelijk signaal aan ECT & Hutchinson afgegeven: het moet veel bet

Geplaatst door: Stefan Leijdekkers op