‘Wachttijden ECT steeds langer’

De wachttijden voor de binnenvaart bij de Delta en Euromax-terminal van ECT op de Maasvlakte lopen steeds verder op, in sommige gevallen tot vijf dagen.

Dat meldt brancheorganisatie CBRB, waarbij de meeste container operators zijn aangesloten.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

Lees hierboven dat een van de redenen is dat de rederijen steeds meer uit schema lopen. Op 4.7.2014 NT. "Container carriers houden zich steeds meer aan de schema’s."
Hoe komt ECT dan bij deze opmerking.?

Geplaatst door: Fred Tobbe op

Geachte Heren,

Als oud werknemer zie ik het goed fout gaan met ECT.
En maar afdelingen samenvoegen en nog meer automatiseren en de kolos kan niet eens meer een binnenvaartschepen op tijd lossen en laden.
En dan nog het grote klantenverlies wat staat te gebeuren ik heb te doen met m,n oud collega,s waarvan de baan er aan gaat.
4 jaar geleden heb ik dit met m,n oud collega Cor Schouten al voorspelt in een gesprek met iemand van het havenbedrijf 2 e Maasvlakte gaat ECT klanten kosten en ja hoor.

Geplaatst door: T Veerman op

Vijf dagen inderdaad meer regel dan uitzondering . Gaat ECT met die claim de barge operators vergoeden ? Hopen dat MV2 snel operationeel is . Er zal wel personeel voorhanden zijn want rederijen gaan dit toch niet blijven pikken.

Geplaatst door: Pol Hespe op

Misschien kan de ECT Kuyt inbrengen?

Geplaatst door: H van der Arend op
‘Wachttijden ECT steeds langer’ | NT

‘Wachttijden ECT steeds langer’

De wachttijden voor de binnenvaart bij de Delta en Euromax-terminal van ECT op de Maasvlakte lopen steeds verder op, in sommige gevallen tot vijf dagen.

Dat meldt brancheorganisatie CBRB, waarbij de meeste container operators zijn aangesloten.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Lees hierboven dat een van de redenen is dat de rederijen steeds meer uit schema lopen. Op 4.7.2014 NT. "Container carriers houden zich steeds meer aan de schema’s."
Hoe komt ECT dan bij deze opmerking.?

Geplaatst door: Fred Tobbe op

Geachte Heren,

Als oud werknemer zie ik het goed fout gaan met ECT.
En maar afdelingen samenvoegen en nog meer automatiseren en de kolos kan niet eens meer een binnenvaartschepen op tijd lossen en laden.
En dan nog het grote klantenverlies wat staat te gebeuren ik heb te doen met m,n oud collega,s waarvan de baan er aan gaat.
4 jaar geleden heb ik dit met m,n oud collega Cor Schouten al voorspelt in een gesprek met iemand van het havenbedrijf 2 e Maasvlakte gaat ECT klanten kosten en ja hoor.

Geplaatst door: T Veerman op

Vijf dagen inderdaad meer regel dan uitzondering . Gaat ECT met die claim de barge operators vergoeden ? Hopen dat MV2 snel operationeel is . Er zal wel personeel voorhanden zijn want rederijen gaan dit toch niet blijven pikken.

Geplaatst door: Pol Hespe op

Misschien kan de ECT Kuyt inbrengen?

Geplaatst door: H van der Arend op