DPD vreest logistieke ambitie grote webwinkels

Grote online-winkels zijn bezig eigen besteldiensten te ontwikkelen voor de lucratieve pakketbezorging.

Deze ontwikkeling wordt ‘de grootste uitdaging voor de branche de komende tien jaar’, zegt topman Boris Winkelmann van pakketdienst DPD in een interview met de Duitse vakkrant DVZ.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

DPD vreest logistieke ambitie grote webwinkels | NT

DPD vreest logistieke ambitie grote webwinkels

Grote online-winkels zijn bezig eigen besteldiensten te ontwikkelen voor de lucratieve pakketbezorging.

Deze ontwikkeling wordt ‘de grootste uitdaging voor de branche de komende tien jaar’, zegt topman Boris Winkelmann van pakketdienst DPD in een interview met de Duitse vakkrant DVZ.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen