Havens sluiten ‘Werkprogramma’ af

Minister Schultz (I en M) sluit volgende week in Rotterdam een werkprogramma af met de vijf grote Nederlandse zeehavens, het havenbedrijfsleven en topsector Logistiek.

Het programma loopt tot eind 2016 en moet de concurrentiepositie van de havens en het havenbedrijfsleven verstevigen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Iedere keer als er plannen worden gemaakt, of opdracht gegeven om plannen te maken, worden allerlei bureau’s ingeschakeld die oude wijn in nieuwe zakken giet. Structureel wordt de FNV buiten de deur gehouden. Als er ergens vakkundige kennis en kennis wat er internationaal op en met de markt gebeurd, dan is het verstandig om de FNV hierbij te betrekken. Wie springt er nu over zijn schaduw heen en betrekt de FNV bij dit soort plannen?

Geplaatst door: Kees Reerink op

We lezen weer niks over het banenverlies op de Tweede Maasvlakte voor mensen die na 30 of 40 jaar hard werken de haven hebben groot gemaakt en moeten verlaten voor de mechanisatie en automatisering. Het UWV of transitie of bijstand uitkering zal hun deel worden in plaats van een vette bonus.

Geplaatst door: Johannes J. op
Havens sluiten ‘Werkprogramma’ af | NT

Havens sluiten ‘Werkprogramma’ af

Minister Schultz (I en M) sluit volgende week in Rotterdam een werkprogramma af met de vijf grote Nederlandse zeehavens, het havenbedrijfsleven en topsector Logistiek.

Het programma loopt tot eind 2016 en moet de concurrentiepositie van de havens en het havenbedrijfsleven verstevigen.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Iedere keer als er plannen worden gemaakt, of opdracht gegeven om plannen te maken, worden allerlei bureau’s ingeschakeld die oude wijn in nieuwe zakken giet. Structureel wordt de FNV buiten de deur gehouden. Als er ergens vakkundige kennis en kennis wat er internationaal op en met de markt gebeurd, dan is het verstandig om de FNV hierbij te betrekken. Wie springt er nu over zijn schaduw heen en betrekt de FNV bij dit soort plannen?

Geplaatst door: Kees Reerink op

We lezen weer niks over het banenverlies op de Tweede Maasvlakte voor mensen die na 30 of 40 jaar hard werken de haven hebben groot gemaakt en moeten verlaten voor de mechanisatie en automatisering. Het UWV of transitie of bijstand uitkering zal hun deel worden in plaats van een vette bonus.

Geplaatst door: Johannes J. op