Rode loper voor MSC in Antwerpen

MSC krijgt met zijn P3-partners alle ruimte om te expanderen in Antwerpen, nu het Havenbedrijf het licht op groen heeft gezet voor een nieuwe terminal.

Die nieuwe terminal aan het Deurganckdok moet eind volgend jaar al in bedrijf zijn.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

De Noordzee Terminal(913) wordt met 140 verlengd en wordt dus totaal 1.265m en krijgt in totaal 10 kranen waarvan de grootste 24 breed de diepgang aan de terminal zal uiteindelijk over de volledige kaailengte 17m
worden.De Europa Terminal(869) krijgt in totaal 8 kranen.Alles van MSC en waarschijnlijk ook de P3 wordt behandeld aan het Deurganckdok,alle andere diensen van PSA Antwerp zal worden samengebracht op de terminals op de rechteroever

Geplaatst door: op

Idd, wat gebeurt er trouwens met de aandelen van KLine, Yang Ming en Hanjin in de Deurganck Terminal van PSA (1742)???
Kan toch niet zijn dat die verhuizen naar 869 of 913, beide terminals zijn verouderd (vooral de kranen, buiten de 2 kalmarr’s die juist zijn verhuisd van 1742) en hebben geen mogelijkheid tot expansie

Geplaatst door: ikke op

Geen paniek, ze hebben grote kranen in overschot in Zeebrugge. 🙂

Geplaatst door: Tjoepen op

Waar gaat PSA de ulcs van andere rederijen behandelen? Noordzeeterminal en europaterminal hebben hiervoor te kleine kranen! Hopelijk kan een andere kleinere rederij zich vestigen in het delwaidedok al heb ik daar mijn bedenkingen over.

Geplaatst door: op

Hopelijk gebeurd de verhuis op een eerlijke manier, want abvv zal zijn vriendjespostjes al aan het inkleuren zijn.Geschikt voor de job of niet.

Geplaatst door: den ouwe op
Rode loper voor MSC in Antwerpen | NT

Rode loper voor MSC in Antwerpen

MSC krijgt met zijn P3-partners alle ruimte om te expanderen in Antwerpen, nu het Havenbedrijf het licht op groen heeft gezet voor een nieuwe terminal.

Die nieuwe terminal aan het Deurganckdok moet eind volgend jaar al in bedrijf zijn.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

De Noordzee Terminal(913) wordt met 140 verlengd en wordt dus totaal 1.265m en krijgt in totaal 10 kranen waarvan de grootste 24 breed de diepgang aan de terminal zal uiteindelijk over de volledige kaailengte 17m
worden.De Europa Terminal(869) krijgt in totaal 8 kranen.Alles van MSC en waarschijnlijk ook de P3 wordt behandeld aan het Deurganckdok,alle andere diensen van PSA Antwerp zal worden samengebracht op de terminals op de rechteroever

Geplaatst door: op

Idd, wat gebeurt er trouwens met de aandelen van KLine, Yang Ming en Hanjin in de Deurganck Terminal van PSA (1742)???
Kan toch niet zijn dat die verhuizen naar 869 of 913, beide terminals zijn verouderd (vooral de kranen, buiten de 2 kalmarr’s die juist zijn verhuisd van 1742) en hebben geen mogelijkheid tot expansie

Geplaatst door: ikke op

Geen paniek, ze hebben grote kranen in overschot in Zeebrugge. 🙂

Geplaatst door: Tjoepen op

Waar gaat PSA de ulcs van andere rederijen behandelen? Noordzeeterminal en europaterminal hebben hiervoor te kleine kranen! Hopelijk kan een andere kleinere rederij zich vestigen in het delwaidedok al heb ik daar mijn bedenkingen over.

Geplaatst door: op

Hopelijk gebeurd de verhuis op een eerlijke manier, want abvv zal zijn vriendjespostjes al aan het inkleuren zijn.Geschikt voor de job of niet.

Geplaatst door: den ouwe op