Hermes groeit sterk door opmars webwinkelen

Hermes, de logistieke divisie van het Duitse winkelbedrijf Otto, groeit sterk door de opmars van het webwinkelen in Europa.

Het bedrijf voerde de omzet vorig jaar met 8% op tot 2,08 miljard euro. Het pakketvervoer nam 14,5% toe. Het grootste deel van dat volume, 70%, wordt vervoerd voor andere opdrachtgevers dan het eigen moederconcern.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Hermes groeit sterk door opmars webwinkelen | NT

Hermes groeit sterk door opmars webwinkelen

Hermes, de logistieke divisie van het Duitse winkelbedrijf Otto, groeit sterk door de opmars van het webwinkelen in Europa.

Het bedrijf voerde de omzet vorig jaar met 8% op tot 2,08 miljard euro. Het pakketvervoer nam 14,5% toe. Het grootste deel van dat volume, 70%, wordt vervoerd voor andere opdrachtgevers dan het eigen moederconcern.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen