Sprekers

Hieronder kunt u informatie vinden over de sprekers van het Logistiek Marketing Event 
Dagvoorzitter Lars Sørensen

Dagvoorzitter Lars Sørensen

Als dagvoorzitter is Lars chronisch nieuwsgierig en er is vanuit deze nieuwsgierigheid en een brede nieuws interesse geen onderwerp wat hij uit de weg gaat. Zijn stijl; direct, energiek en interactief. Lars kan als interviewer het beste uit sprekers, gasten en het publiek naar boven halen. Hij legt verbindingen tussen inhoud en werkvormen en weet een sfeer neer te zetten die open is en oproept tot creativiteit. Dit is dan ook precies wat hij gaat doen tijdens het Logistiek Marketing Event .

Linkedin 
Leendert van Delft

Leendert van Delft

Met ervaring in sales, operations en marketing bij het meest internationale bedrijf ter wereld, heeft Leendert van Delft een goede kijk op klantgerichtheid. Hij inspireert zijn medewerkers nét dat stapje extra te zetten. Leendert is met zijn team verantwoordelijk voor branding, product & innovation, retail, marketing communications, advertising, public relations, sponsoring en tender management. Zijn passie en ervaring in customer centricity wordt breed gedragen in de organisatie. Hoe krijg je dit voor elkaar en hoe bereik je meer vertrouwen bij je klanten? Beter gezegd, hoe breng je jouw organisatie van product centric naar insanely customer centric? 

Linkedin

Lees hier mijn column
Ruben Blom

Ruben Blom

Ruben Blom groeide op in een kinderboekenuitgeverij waar lezen en schrijven hem letterlijk met de paplepel werd ingegoten. Zijn hele verdere leven staat in het teken van verhalen. Ruben studeerde theater en werkte internationaal als speechcoach en copywriter voor een aantal bedrijven met een afkorting als naam zoals KPN, NS en KNVB. Je kunt met Ruben in twee soorten gesprekken verdwaald raken: gesprekken over schrijven en gesprekken over storytelling als communicatiemethode. 

Linkedin
Ruud van Uden

Ruud van Uden

Tien jaar lang werkte Ruud bij een standbouwbedrijf. Als ontwerper, manager en als eigenaar. Al snel werd hem de waarde en kracht van Live Communicatie duidelijk. Mits doordacht ingezet. En dat kon beter!
Sinds 2003 begeleidt Ruud bedrijven bij de strategie van vakbeursdeelname, helpt hij bij het vertalen ervan naar een helder en meetbaar beursplan en traint hij de standteams in het waarmaken van dat plan tijdens de beurs. En niet zonder succes. TNO, Nedcon, Heijmans en PostNL zijn opdrachtgevers waarvoor Ruud recent trainingen en workshops verzorgde.

Graag deelt Ruud zijn ervaring ook met u. Hoe wordt de waarde van uw beursdeelname  vooraf inzichtelijk en waaruit bestaat een goed beursplan. Natuurlijk gaat het ook over het allesbeslissende gesprek op de beurs.
Rob Beltman

Rob Beltman

Rob Beltman is ruim vijftien jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent en onderzoeker en heeft inmiddels honderden organisaties in diverse branches begeleid bij hun marketingvraagstukken. 
Ook publiceert Rob met regelmaat in vakbladen en schreef hij een vijftal boeken over marketing en klantgericht ondernemen, waaronder het recent verschenen boek ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst’.
Rob is medeoprichter van H3ROES, een coöperatie van professionals uit diverse disciplines, die samenwerken om Nederland klantgerichter te maken.
Lars Wildenberg

Lars Wildenberg

Lars Wildenberg heeft Commerciële Economie gestudeerd aan de Haagse Hogeschool. Na zijn scriptie werd hem een baan aangeboden door zijn stagebedrijf. Hij werkt inmiddels 7 jaar voor Marketing- en Communicatie bureau UWMERK!WAARDIG en de zusteronderneming UM!W Films, als adviseur. Hij werkt met passie voor uiteenlopende klanten zoals RET openbaar vervoer, Independer Arts & Zorg, INNOVA Energie, JURA Professional en Broekman Logistics. Op het congres vertelt hij over marketingontwikkelingen, met name op filmgebied, en specifiek VR/360 graden-films.

Linkedin 

Peter-Jan Bosgoed

Peter-Jan Bosgoed

Peter-Jan Bosgoed is eigenaar van twee bedrijven, Idee71 en Zakelijkvloggen.nl
Zakelijk vloggen gaat bij Peter-Jan verder dan alleen je telefoon aanzetten en in je camera praten, je moet goed nadenken wat je boodschap in je verhaal gaat zijn, voor wie je het maakt en hoe je de beoogde resultaten gaat halen. Ook zijn er meerdere varianten van zakelijk vloggen mogelijk voor intern en extern gebruik en daar vertelt hij graag over. Zakelijk vloggen is een onderdeel van je videomarketingstrategie. Employee Advocacy is waar Peter-Jan sterk in gelooft en in elke training of presentatie zal hij vertellen bij welke marketingactiviteiten de inzet van werknemers voordeel heeft. 

Zet je telefoon maar alvast op camera en vlogstand, we gaan 20 minuten vol gas! 

Robbert Zantinge

Robbert Zantinge

Robbert Zantinge richtte vanuit de collegebanken ZB op. In de afgelopen twintig jaar ontwikkelde hij ZB tot een allround award-winning bureau voor communicatie en media. Regelmatig spreekt hij op congressen over online marketing, communicatie of storytelling. Zijn jaarlijkse Contentmarketing Top 19 voor MarketingTribune wordt door vele tienduizenden in het vak gelezen. Op het congres presenteert hij de meest succesvolle en inspirerende cases op het gebied van contentmarketing. 

Linkedin
Marjolein van der Schans

Marjolein van der Schans

Marjolein van der Schans (30) is Marketing Manager bij Broekman Logistics. Hier is zij verantwoordelijk voor marketing gerelateerde activiteiten voor de divisies Warehousing & Distribution en International Forwarding. Haar ervaring in de B2B heeft zij o.a. opgedaan bij Port of Rotterdam. Met passie voor het vak én de haven/logistiek wil zij blijven innoveren.

Linkedin 
Diederik Jan Antvelink

Diederik Jan Antvelink

Diederik Jan Antvelink heeft de opleiding werktuigbouwkunde op de TU Delft afgerond. Hij studeerde af in richting Logistiek. Zijn carrière begon bij HCI en Mammoet in Zuid Amerika. Bij zijn terugkomst in 2000 in Nederland startte hij Nedcargo op samen met oud studiegenoot Roderick de la Houssaye. Het bedrijf Nedcargo was een marktplaats voor containertransport. Na het ter ziele gaan van de website zijn Roderick en Diederik samen met van Uden, die al investeerder was in Nedcargo,  doorgegaan met Nedcargo.
Nedcargo nam een aantal bedrijven over van van Uden in ruil voor 49% aandelen belang van van Uden in Nedcargo. De bedrijven gingen door onder eigen naam: van Uden. De samenwerking was zeer succesvol en Nedcargo ontpopte zich als een innovatieve logistiek dienstverlener en ontwikkelde allerlei nieuwe diensten. Ook werden er gedurende de jaren veel bedrijven overgenomen en geïntegreerd in het bedrijf. Met de overname van het Brusselse Eurobrokers in 2015 werd er gekozen om alle activiteiten onder een name te brengen: Nedcargo. Hiermee vervielen alle oude namen. Tijdens het Logistiek Marketing Event komt Diederik Jan Antvelink vertellen over deze naamswijziging en wat dit betekent voor de marketing. 

Linkedin