Marketing in de sector transport en logistiek professionaliseert steeds meer. De branding van een merk, het werven van nieuwe klanten, het genereren van nieuwe leads en de externe communicatie worden steeds belangrijker.

De marketeer van nu
De marketeer van 2017 moet bij de pinken zijn om alle mogelijkheden optimaal te benutten en succesvol te zijn en te blijven. Hoe u dit kunt doen hoort u bij het Logistiek Marketing Event, dit jaar de vijfde editie!
De sprekers zullen inspireren en laten zien welke eindeloze mogelijkheden er zijn om moderne marketing toe te passen. We willen toch allemaal meer klanten, clicks, likes en leads? Tijdens het event gaan we er samen voor om dit te bereiken. Welke effectieve marketing tactieken zullen in 2017 het succes bepalen? 

Drie redenen om deel te nemen
1. Tijdens het event kunt u deelnemen aan diverse verdiepende workshops. U kunt direct daarna aan de slag met de nieuwe kennis. Bekijk hier het programma en de workshops waaruit u kunt kiezen.
2. Op 30 maart wordt voor de tweede keer de NT Marketing Trofee uitgereikt. De NT Marketing Trofee komt toe aan de organisatie die de marketing het beste heeft georganiseerd. Mis het niet!
3. Branding, sales & communicatie. U wordt de hele dag ondergedompeld in een dag vol B2B marketing. 

Laatste plaatsen, schrijf u nog snel in!




Organisatie

Contentpartner

Sprekers

Finalisten NT Marketing Trofee 2017

  • Finalist_Maersk
  • Finalist_Mammoet
  • Finalist PostNL Fulfilment
  • Finalist_Simon-Loos