Vier topmerken uit de logistiek strijden om de NT Marketing Trofee en de kans om Rotra te onttronen. Op het spel staan een jaar lang roem en een NT-marketingcampagne ter waarde van 5.000 euro.

De finalisten zijn gekozen uit ruim zestig voorgedragen logistieke bedrijven. De trofee wordt toegekend aan de organisatie die zijn marketing het beste heeft georganiseerd. Gelet wordt op drie criteria: marketingstrategie, marketingcampagne en eindresultaten.

Slimme campagnes laten marktaandeel groeien

·         Simon Loos: Een familiebedrijf dat dicht bij zichzelf blijft en indruk heeft gemaakt met de campagne 100 chauffeurs in 100 dagen.

·         Maersk Line: De marketingafdeling van deze reus heeft een sterke transformatie doorgemaakt, dit heeft geresulteerd in een kristalheldere marketingstrategie met goede resultaten.

·         PostNL Fulfilment: Opmerkelijk goede resultaten behaald door kanalen op elkaar af te stemmen.

·         Mammoet Road Cargo: Ultieme branding van het merk door uitstekend beeldgebruik.

Tijdens de finale op 30 maart pitchen deze finalisten hun case bij het Logistiek Marketing Event. De jury bestaat naast Michel Schuuring (NT, voorzitter) uit Branko Schuurman (DHL), Lisette van der Pijl (Port-able) en Jaap Toorenaar (ARA).

De winnaar van de NT Marketing Trofee mag zich één jaar lang de beste marketingorganisatie in de transport & logistiek noemen. Aan de prijs zit een marketingcampagne via de media van Nieuwsblad Transport gekoppeld ter waarde van € 5.000,-. In 2016 ging Rotra met de trofee naar huis. Tijdens het Logistiek Marketing Event op 30 maart bepalen jury en publiek wie de winnaar van 2017 wordt.

Meer informatie via www.logistiekmarketingevent.nl

Laatst gewijzigd: 13 februari 2017 09:56